Fire nye år

Posten Norge fortsetter som generalsponsor for Norges Håndballforbund i fire nye år.

Skrevet av NTH

Den nye avtalen er verdt rundt 40 millioner kroner fram til 2022, og innebærer at Posten blir en viktig samarbeidspartner både for landslagene og for håndballens rekrutteringsarbeid.

– Som sponsor i over 30 år har vi fått bidra til flott suksesshistorie for norsk håndball, med en lang rekke internasjonale triumfer. I årene som kommer vil Posten-logoen fortsatt prege draktene til Håndballjentene og Bring-logoen blir synlig på Håndballguttas drakter, sier kommunikasjonsdirektør Elisabeth Gjølme i Posten Norge.

Hun er glad for at Posten Norge også i fremtiden blir en viktig samarbeidspartner i rekrutteringsarbeidet, gjennom Bringserien for 16-årige jenter og gutter.

-Posten har vært en viktig bidragsyter til Håndballforbundets suksess på både topp og bredde i svært mange år. Uten Posten på laget kan jeg vanskelig se for meg at vi hadde oppnådd de resultater og den medlemsvekst vi nå ser resultatene av i 2018. Vi er derfor både stolte og glade for at Posten og Bring fornyer sin avtale med fire nye år. Det gir oss god forutsigbarhet innenfor viktige satsingsområder, sier generalsekretær Erik Langerud i Norges Håndballforbund.

De fleste nordmenn vet at Posten er sponsor for Norges Håndballforbund, og sponsoratet skaper oppmerksomhet rund merkevarene Posten og Bring. De ansatte i Posten er også entusiastiske medspillere til samarbeidet – blant annet på tribunene under landskamper.

Ytterligere informasjon:
Posten Norge: Kommunikasjonsdirektør Elisabeth Gjølme, telefon 901 40 449
Norges Håndballforbund: Generalsekretær Erik Langerud, telefon 915 84 953