Ledig Sponsorat

Norsk håndball er på full fart fremover. Her kommer en unik mulighet til å være med på ferden.

Skrevet av NTH

De siste tre årene har Grundig gitt sitt navn til den øverste ligaen, men fra høsten 2017 blir dette sponsoratet ledig for andre aktører som ønsker å assosiere seg med verdiene til Norges Håndballforbund som er Innsatsvilje, Begeistring, Respekt og Fair Play og Norsk Topphåndball som presenterer en liga som er tøff, ekte og offensiv.

Grundig har vært svært tilfreds med sitt engasjement i håndballfamilien, men selskapet har gjort vesentlige endringer i sin merkevareprofil med blant annet å flytte fokus fra det norske til et nordisk marked.

– Grundig er svært stolt tittelsponsor av Norsk Topphåndball (NTH), og GRUNDIGligaen var et symbol på vår satsning innen nye kategorier. Både kunder, kollegaer og forbrukere har verdsatt et så solid engasjement i håndball. Det har vært en stor glede å samarbeide med Norsk Topphåndball, og vi er imponerte over hva en liten organisasjon har prioritert med begrensede midler, og løftet ligaen år for år med formål om å styrke interessen for topphåndball i Norge. NTH fremstår innovativ og i en særstilt posisjon til å fortsette økning av kvalitet og interesse for ligaene, uttaler Nordic Marketing Manager i Grundig, Bård Nordhagen.

Håndballinteressen i Norge blomstrer for tiden. Medlemstallene øker og medieinteressen bygger godt opp under med god spalteplass i mange kanaler. Begge landslagene har gjort stor suksess i mesterskapene i vinter, og på klubbnivå ser vi også at antallet tilskuere øker jevnt og trutt. En ny ligasponsor vil nyte godt av dette og ikke minst at sponsoratet omfatter to ligaer med til sammen 24 lag spredt over hele landet.

– For vår øverste liga ønsker vi oss en partner som er opptatt av langsiktighet. Mange av våre samarbeidspartnere har vært med i en årrekke, og i disse dager fornyes en rekke av avtalene med de største partnerne, sier Erik Langerud i NHF.

Norsk Topphåndball jobber for å levere de beste idrettsopplevelsene med offensive profiler i fulle haller.

– I denne sammenhengen har GRUNDIG vært en god partner og satt standarden for hvordan vi skal jobbe videre med en ny partner for eliteserien. Vi ser frem til å jobbe videre med nye folk på laget som ønsker å være med på å løfte klubbhåndballen, sier daglig leder i Norsk Topphåndball, Hein Barthold..

Ytterligere informasjon om sponsoratet får du ved henvendelse til Erik Langerud.

Kontaktinfo:

NHF: Salgssjef Vegard Vonheim, tlf. 922 29 452
NTH: daglig leder Hein Barthold, tlf. 907 40 310.
Grundig: Bård Nordhagen, Nordic Marketing Manager, tlf. 970 33 376.